Novi Sad
20.02.2013.
09:26 > 09:22
Gradsko saobraćajno preduzeće tužilo je Grad Novi Sad i ATP "Vojvodinu", tražeći poništenje spornog ugovora koji je 2006. godine potpisala bivša gradonačelnica Maja Gojković, saznaje Radio 021.
  • anonimus

    24.02.2013 09:50
    smesno
    a u GRAS-u clsnovi na nekim funkcijama sns,a na vlasti sns...haha pa gde ce to zvrsiti?
  • TikvaN

    21.02.2013 13:30
    GSP (dss) tuzi grad (sns) Jel to klima koalicija?
    Puca tivka il...?
  • bandar

    21.02.2013 10:24
    abesinac
    zna se da je Mirovic glavni bio u poslu sa Devicem svi u Novom Sadu to znaju da je i dobio lokal u stanici i proviziju sve preko Meridijan banke i nikom nista
  • bandar

    21.02.2013 10:21
    abesinac
    Kome ne odgovaraju usluge GSPa neka se vozi taxi sluzbom molim lepo pre ovih zadnjih ofanziva u nama bratskim bivsim republikama znalo se da se na prednja i zadnja vrata ulazi a na srednja izlazi da stariji invalidi i trudnice sede i stoje na prednjim vratima omladina na zadnjim a ostali na srednjim to je nekad bilo tako u Novom Sadu dok su kulturni ucili nekulturne a sada obrnuto.
  • berolina

    21.02.2013 09:33
    selo na sprat
    kakve veze ima gradski i prigradski saobracaj sa autobuskim saobracajem izvan GRADSKOG PODRUCJA!?!

    novu, funkcionalnu, preglednu i cistu autobusku stanicu, za NEGRADSKI saobracaj je trebalo graditi u okolini sajma i rasteretiti stari deo grada, zbog losih i starih infrastruktura...mostovi na kanalu su uski, prilazi tesni...

    kakve veze ima Devic sa GSP-om?

    kakve veze imaju medjunarodne bus-linije sa GSP-om?

    ova prica oko gradnje je trebala biti vodjena pre 7-8 godina, a ne danas!

    ...ZATO, placajte SVI SVE, dok se ne opametite!

    wowi
  • 21.02.2013 08:53
    za lalu
    druze kazi na kojoj je to sednici skupstina grada donela odluku da se dodeli delatnost stanicnih usluga atp vojvodina koje godine i kada NIKAD a skupstina grada je to dodela jgsp pa je logicno da je i oduzme ali to nikada nije doslo u skupstinsku proceduru zasto? e to je problem zbog kog jgsp tuzi grad i atp
  • Vojvodjanin, poslenji mohikana

    21.02.2013 08:37
    Marina, Marina
    Obrati se Devicu zasto vam je firma propala. Meni kao gradjaninu Novog Sada odgovara stanica na tom mestu gde je sada. Nova ili stara, samo da se ne menja mesto. A kome ja da se obratim sto su tvoje kolege danima blokirale GRAS-ova stajalista, sto je vas autobus u spicu blokirao saobracajnicu u Jevrejskoj ulici pa sam peske isao kuci...? Za vas propast je kriv vas gazda a ne mi novosadjani. Inace, i ja bih da dobijem kredit u visini koji je dobio Devic. Samo sto meni ne bi dali. Bolje se raspitaj zasto ga je on dobio. A usput i ko je bacio oko na zemljiste oko stare stanice.
  • mlada vojvođanka

    21.02.2013 08:00
    Naša...
    Autobuska i Železnička stanica su naše ogledalo! TO SMO MI I TAKVI SMO PA SE MALO BOLJE SVI ZAGLEDAJMO! Šmrljavi,prljavi,zapušteni,alkosi...i svaki prostor ćemo ukakiti po kojem se budemo šepurili jer samo to OOODLIČNO ZNAMO!
    One što nisu bili u Turskoj obaveštavam da su Turci za nas mislena imenica,pa čak i Albanija je čistija od naše Srbije (doduše obala koju posetismo pre dve godine celom dužinom Jadrana i ostadosmo bez teksta)...Ovde je reč o bezočnoj pljački,nasilničkim odlukama bivše radikalske vlasti, koja se preobrazila doduše, ali koja za svoje psledice mora da odgovara zarad nas, budućnosti naše dece i povratka poverenja u institucije!
    Da to kažnjavanje bude primer svakome ko bezočno siluje istoriju, radi samovoljno ono što hoće samo zarad ličnog interesa i društvo vodi u sigurnu propast iz čistog inata...Inače nam sleduje bankrot države,jer ionako niko normalan neće da investira u propalu zemlju gde je bezakonje modus vivendi i jedini vid kako se „prosperitetno“ radi i uspeva! A kako ulažu naši tajkuni vidimo na svakom koraku.Zar nam uništavanje svih privrednih objekata i propalih investicija nije dovaljan pokazatelj? A bez ulaganja, bez novih radnih mesta, bez rada...rada...rada...neće biti ni prosperiteta, ni mogućnosti da ulažemo u naše stanice...fondovi su prazni dragi moji sugrađani i samo još čekam vest da je država bankrotirala te nema ni za bedne penzije...onda će svi oni koji sede po javnim preduzećima i odgovaraju im razne Ilije a mi ostali ćemo moći pevaaaati i kuckati po internetu ako ga bude bilo...
    i što reče Pera:“ koji je to mozak resio da gradu ukine prihod i tako unosan biznis prepusti privatniku? Pa naravno, nasa Maja. Apsolutno se slazem da treba da odgovara, i ona i njeni pajtosi.”…pa neka i odgovaraju oni a ne mi svi da ispaštamo zarad njihovih brljotina!

    a Anonimusu podrška!...i još pored luke dodti heliodrom pa da nas mili bog vidi!!!!
  • mira

    21.02.2013 07:56
    dokle vise
    Pun mi očin više i tih penzionera, zbog njihovih besplatnih karata, mi ostali plaćamo mnogo više... dajte deci i školarcima besplatne karte pa da vidimo... baš me briga gde se slivaju pare, od toga ja nemam ništa
  • Topuz

    21.02.2013 07:43
    pravnici za gradonacelnike = parnice
    A lepo sam Vam govorio da ne biramo pravnike za gradonacelnike! Zato i imamo toliko parnica! Treba bezati iz Novog Sada, uvalili su nas vec u g...a za narednu generaciju.
  • 21.02.2013 06:30
    miki 21
    Ozbiljno razmišljam da se sa porodicom iselim u neki ozbiljniji grad. Hajdemo svi za Beograd, jer tamo ima sve - kako pesma kaže.Ovo ovde se otelo kontroli. Ne mogu dozvoliti sebi da i moji unuci otplaćuju Majine promašaje.U Beogradu i kada promaše, opet plaća Novi Sad i ostali. To mi liči na povoljnije. Idemo u Beograd, makar ispod Savskog mosta. Tamo bar nisam unapred dužan, pa kako nam bude.
  • 21.02.2013 06:24
    @Stevica
    Kakva lojalna konkurencija? Čovek zahteva upravo da sadašnja stanica bude prisilno zadtvorena i da on bude jedini. Raspitaj se malo pre nego što kreneš da lupetaš.
  • semtex

    20.02.2013 22:21
    parodija
    GSP tuzi onoga ko ga finansira...kako ce interesantno da popuse pa to ce cirkus da bude:):):),jos ce Devic na kraju i gradske linije da organizuje.
  • Jan Chi

    20.02.2013 19:43
    napred nasi
    Al se puno tuzaka u tom Novom Sadu. Sta mislite dragi putnici GSP - a da Vi tuzite JGSP zbog nanete materijalne stete zbog podizanja cena autobuskih karata?
  • Slusalac

    20.02.2013 19:08
    Predlog
    Predlazem zaposlenim u JGSP Novi Sad na celu sa direktorom preduzeca da ukoliko zele izbeci to da budu kolateralna steta u sukobu GRAD-DEVIC pod hitno pokrenu inicijativu za izlazak iz okrilja grada i ako postoje zakonske mogucnosti da JGSP postane akcionarsko drustvo.
    Bojim se da je ova prva presuda od 14 miliona eura koja ide u korist poverilaca samo uvod u presudu kojom Devic tuzi grad za izgubljenu dobit a suma koja je u pitanju iznosi oko 300 miliona eura sa kamatama i troskovima.
    Da li ce to JGSP dobiti novog vlasnika ?
    Vrlo verovatno. A onda nema besplatnih karata za starije od 65 godina, za trece dete,za razne kategorije povlascenih lica itd.
    Cena karte ce verovatno biti ekonomska pa ko moze da plati vozice se a ostali pesaka.
    Sa druge strane nece Ilija na platnom spisku imati 30-35 % nepotrebno zaposlenih po raznim partijskim i rodjackim vezama koji svakog petnestog podignu platni listic i pravac po kes.
  • ETNINNI

    20.02.2013 18:56
    E moja i naša MAJO !!!
    Mnogi su za nju 2008. glasali jer je poklanjala one narandžaste platnene kese a na kraju ceo Grad koji je ona vodila i (POTOPILA) ispade jedna velika - KEESSAAAA ! Zahvaljujući pre svega njoj !
  • ime

    20.02.2013 18:37
    naslov
    anusnimuse,radis li ista drugo u zivotu osim pisanja glupih komentara?
  • Грађанин

    20.02.2013 18:36
    Суноврат ЈГСП
    ЈГСП је јавно предузеће које се највећим делом финансира из буџета града што је и логично јер се мора обезбедити превоз и за оне делове града где нема економске исплативости.
    Свака политичка странка која у подели изборног колача добије у свој феуд ЈГСП запосли додатни број радника и то углавном у режији, а МАС им је ѕа ту прилику идеалан.
    Поставља се питање када ће то престати?
    Зашто градска власт не уведе конкуренцију у приградском превозу увођењем других превозника путем јавног тендера? Овако су грађани и градска власт таоци ЈГСП.
    Новом тужбом ЈГСП утире пут своје пропасти у догледној будућности.
    У сваком случају друга страна АТП ВОЈВОДИНА ће на крају морати да поднесе и тужбу за тзв. стварну штету(штета по основу уложеног новца у градњу, цирка 8 мил евра) ако Град Нови Сад у догледно време не измести међумесни саобраћај на АС АТП ВОЈВОДИНА.
    Рачуница је једноставна:16 мил евра по већ правоснажној пресуди+3 мил евра ѕа штету од децембра 2011 г до фебруара 2013+8 mil. evra на име стварне штете.Укупно 27 мил евра ће коштати Град Нови Сад нечије инаћење.
    Време је за пресабирање!
  • 20.02.2013 17:46
    @Marina
    Firma vam je pukla jer je ostala bez putnika, a zo to ste krivi i vi radnici. Procedura prilikom ulaska u autobus bila je kao da ulazite u nuklearni pogon. Mogli su da uđu samo oni sa mesečnim kartama, pa su onda ispisivani memoari onima koji kupuju kartu na ulazu. Autobusi su kasnili i po sat vremena dok su se ljudi smrzavali na stanicama. Lažem?
    Posao se čuva, ne otaljava se.
  • 20.02.2013 16:41
    nepotopivi
    Mislim da sadašnji gradonačelnik ozbiljno rizikuje svoju krivičnu odgovornost ukoliko pod hitno ne pokrene krivični postupak protiv Maje Gojković.

    O tome da li je ona postupala u skladu sa ovlašćenjima mora odlučivati sud. To je ne sme prepustiti političkoj oceni.
  • Ja sam

    20.02.2013 15:50
    Ma sve bi vas ja zatvorio i poslao u njive na kopanje
  • 20.02.2013 14:48
    Treba izmestiti i železničku stanicu. Napraviti novu, ova nije funkcionalna.
    Poslove, svakako, poveriti preduzeću Zligor doo ...
  • 20.02.2013 13:44
    Dok se srede sve greske bivsih vlasti bice sreca da ostane nesto novca na racunu grada.
  • Ilija

    20.02.2013 13:43
    Hvala
    Hvala vam dobri moji sugradjani sto ste me podrzali u ovoj borbi protiv vetrnjaca. Puno pozdrava za Maju i njene glasace koji su je doveli na mesto gde je bila i uradila sve kako b i pomogla novosadjanima :*
  • DjakoN

    20.02.2013 13:36
    sve ce to narod platiti...
    Treba sve odstete naplatiti Maji Gojkovic i onima koji su sudelovali ovom projektu koji je naneo visemilionsku stetu gradu. Do kraja njihovog "bednog" zivota da svojim platama otplacuju nanetu stetu.
  • Stevica

    20.02.2013 13:31
    hahaha
    Procitajte ovo:
    Portparolka Privrednog suda Olivera Lazić – Rusov navodi da GSP tužbom traži da se zabrani Gradu da preduzima bilo bilo kakve radnje koje mogu naneti štetu GSP-u, a koje se prvenstveno odnose na onemogućavanje rada gradskog prevoznika mogućim izmeštanjem Međumesne autobuske stanice.

    **************************

    hahaha nasmijali ste me: nije vam vise ovo srpska posla pa zovete nekoga i mislite da ste monopolisti da vam niko nemoze. E prosla su ta vremena kad ste tako radili.

    Vratite covjeku pare i neka radi. Svaka lojalna konkurencija je dobra. Sramite se kakva vam je stanica. U tajikistanu je bolja.
  • Buon

    20.02.2013 12:56
    Polako postaje jasno kakav je zlocin napravila Maja Gojkovic i tadasnja svita Novom Sadu i Novosadjanima. Ugrobarili su nas. Doslovce.
  • @Pera, @Zorann

    20.02.2013 12:56
    Паре од ГСП станице не иду грађанима. Ја као грађанин немам никакве користи од те прљаве и запуштене станице. Јасно је у чије се џепове новац слива и ко се из све снаге бори да задржи монопол у граду. Неко је већ рекао а ја ћу поновити. Мени као грађанину савршено је свеједно коме ћу платити станичну услугу, али за плаћени новац заиста и очекујем адекватну услугу. Нпр да користим тоалет и да све буде чисто а не да голубови каке по мени док седим на дрвеној клупици и чекам бус. Ово је динамично време које захтева сталне промене и улагања, али на старој станици време је стало далеке 1960 и неке године.
  • 20.02.2013 12:38
    Било како било један Лесковац има нову, модену станицу, а ми као "град кутлуре" имамо ово ругло од станице...
  • zorann

    20.02.2013 12:31
    grad ne sme...
    da dozvoli da se novac od svih taksi,sliva u privatne dzepove Devica i drustva iz SNS !Grad je osnivac JGSP NOVI SAD,sva ta sredstva novcana koja se ubiraju na stanici,ostaju gradu igradjanima ,jer ako bi bilo suprotno grad bi morao da jos vise dotira JGSP nego li sto to do sada i cini,tad ne bi bila cena karte ovakva kao sto i jeste,ne bi bilo toliko za penzionere povlastica itd.Sve je ovo sracunato i dogovoreno davnih dana,sad je finis i realizacija projekta je na naplati,ali zato ostajemo bez investicija,ne samo ove godine,vec za duzi period,jer tu je i druga tuzba !
  • bns

    20.02.2013 12:25
    E kol'ko ste se trudili? Zašto od silnih naplaćenih staničnih usluga niste napravili stanicu kakav ovaj grad zaslužuje? Nego, kad platim vašu uslugu i kad hoću da na stanici pi-pi, odem do toaleta, a tamo mi, iako sam platila staničnu uslugu kažu: "Ah, to ne vredi, mi smo druga firma!". Pitam: "Kako druga firma i čemu služi onda plaćanje stanične usluge?!", i stiže objašnjenje da je klozet i restoran dat u zakup privatnoj firmi. Pri svemu tome MAS ima privremenu dozvolu, već četrdesetak godina. Žalosno je što je grad stanicu dao privatniku da ju gradi, ali bolje i tako, nego li da situacija bude kao na ovoj jadnoj i musavoj MAS. Ona nova stanica, na žalost, nije u funkciji, a koristila bi svima nama. Iz mog ugla gledanja, ja plaćam staničnu uslugu i savršeno mi je svejedno ko će stanicom upravljati - da li privatnik ili neka jagnjeća brigada partokrata iz javnog preduzeća. Samo želim za svoje pare noramlnu uslugu.
  • Lala

    20.02.2013 12:18
    Jednostavno
    Postovani gradjani Novoga Sada i okoline!Mozete sada da kukate i da se prepucavate koliko hocete.Jednostavno ovako;Vi ste tada birali vlast koja je napravila ugovor sa ATP-om,oni su na skupstini digli dva prstica u ime vas (jer ste ih vi izabrali)i doneli odluku da se slazu sa projektom ATP Vojvodine za novu autobusku stanicu,a Maja je potpisala ugovor u ime svih vas i tu nema puno mudrosti.Oni su tada mislili najbolje za vas grad kao sto sad misli sadasnja i svaka naredna....Da je tada ispostovan ugovor 500 zaposlenih ATP-a nebi zavrsilo bez plata i na ulici niti bi bilo ko drugi bio toliko ostecen.Stara bi funkionisala za za grad i prigrad a nova za medjugrad i medjunarodne kao i svuda u evropi.Sada ce se to isto desiti samo cete biti kraci ne za 14 miliona eura nego za mnogo,mnogo vise!
  • 20.02.2013 12:13
    Sve stanice jedna pored druge
    Za Novi Sad ima smisla samo ako međugradska autobuska i železnička stanica budu jedna pored druge. Jedino je to na korist novosađanima i svim putnicima koji dolaze u Novi Sad ili putuju/presedaju. Glupa ili lakoma Ma*a je sve uradila da oteža putovanje u Novi Sad ili kroz njega. Da je sreće da se prokopa kanal pa da na istom mestu dolaze i brodovi ili da se napravi i helikoptersko pristanište, sve jedno pored drugog. Fizičko razdvajanje železničke i autobuske stanice je apsolutni vrhunac sr*nja.
  • Novosađanka

    20.02.2013 12:07
    @Anonimus
    Urbanističkim projektom Međumesne autobuske stanice u Novom Sadu koji je Skupština Grada Novog Sada donela 30.09.2002. godine, koji nikada nije stavljen van snage, je konstatovano da je Generalnim urbanističkim planom Novog Sada lokacija Međumesne autobuske stanice u ulici Jaše Tomića postala stalna, te je njime predviđeno proširenje, rekonstrukcija i adaptacija postojeće autobuske stanice.
    Grad kao jedinica lokalne samouprave nema zakonskih mogućnosti da odlučuje o otvaranju i zatvaranju autobuske stanice, jer je to u isključivoj nadležnosti ministarstva nadležnog za poslove saobraćaja.
  • marina

    20.02.2013 12:00
    al ste se setili
    Sad bi vi da ulazete u staru stanicu koja je u stvari bespravna, ruglo i sramota, borite se za prava radnika GSP-a, a ko se bori za mora prava i ja sam radila u ATP-u pa sam ostala bez posla, hocu da radim i da proradi nova stanica, pa vidite vi malo kako je bez posla, kao sto su to vec videli mnogi novosadjani
  • 20.02.2013 11:52
    Kurjak
    A kada ce nasu Maju da zovnu na jedan ozbiljniji informativni razgovor? Izgleda da posto je usla u naprednjake ceo problem sa njom vise nema veze..
  • besan ker

    20.02.2013 11:49
    Grad Novi Sad se svesno osiromašuje i degradira, i time baca u zavisnost od Beograda. Na kraju, umesto autonomije tražićemo 'leba, jer ćemo biti ekonomski zavisni od centrale. To je, valjda, i deo ovog šireg plana.
  • volks

    20.02.2013 11:30
    Dali se u brigu....
    Sve se vrti oko 2 mil eur koje GSP ima godišnje od autoprevoznika na ime autobuskih stajališta !! a priča kako je nešto u interesu Novosađana itd, ne pije vodu...Bolje da se na mestu sadašnje autobuske napravi neki sopingmol a položaj MAS-a je sasvim O.K !
  • Pera

    20.02.2013 11:25
    Vidim da ne razumete
    u cemu je ovde glavni problem. Stara stanica, ma koliko da je ofucana i nikakva, pripada gradu i grad ubire profit od njenog koriscenja. Ova druga stanica je privatna tako da je jasno zasto je u interesu grada da se koristi stara stanica. E sad, koji je to mozak resio da gradu ukine prihod i tako unosan biznis prepusti privatniku? Pa naravno, nasa Maja. Apsolutno se slazem da treba da odgovara, i ona i njeni pajtosi.
  • Anonimus

    20.02.2013 11:22
    Moze
    i stara stanica da se sredi.
    Da sednes kao covek u novu stolicu,da bude i toalet cist kao suza ali treba para.
    Na svu srecu daleko manje novaca nego da se zida nova stanica koja inace nije bila ni potrebna.
    Pogresna politika same firme je i dovela da bude brdo ljudi pez plata al sta vredi pricati.
    Neki ljudi jednostavno imaju pogresno razmisljanje ili gledaju samo svoj interes.
  • Pipi

    20.02.2013 11:21
    A ova sadasnja stanica nam je bas ovako evropska... da se rasplačeš!
    Najblaze receno sadasnja autobuska stanica je bruka i sramota za drugi najveci grad u drzavi
    To je provi utisak kad neko dodje u NS , utisak stanice na koju stize - pilicarska
  • 20.02.2013 11:16
    karlo karlo
    150 dinara ulaz na peron. 50 mala nuzda. za veliku nisam pito?
  • luki

    20.02.2013 11:08
    Ne verujem našim vlastima ni gospodinu Deviću.
  • 20.02.2013 11:08
    U zadnjih 30 i kusur godina stanica vam vise lici na štalu nego na stanicu. Kad god odem na nju imam osecaj kao da sam na stanici neke turske palanke sa kraja 19. veka. To sto GRAS ima monopol je rezultiralo da u tu stanicu preko 30 godina nisu ulozili ni dinara jer nisu imali konkurenciju protiv koje da se bore. Verovatno su isli logikom da kakva god da je jedina je u gradu pa samim tim gradjani su prinudjeni iskljucivo na njene usluge. Dok je Deviceva stanica radila sa nje sam par puta isao busom za BG. Stanica prostrana, cista, svetla, otvorena. Imas gde kao covek da sednes na pravu stolicu a ne na drvenu klupu kao na GRAS-ovoj. Napolju plus 40 a unutra radi klima, peroni cisti i prostrani. U samoj stanici omanji restoran gde mozes da sednes i popijes kafu, caj ili sok dok cekas bus. Na GRAS-ovoj stanici kada udjes u onaj njihov restoran da nesto popijes sve alkos do alkosa sedi, sluzi te brkata baba u borosanama, onaj za onim stolom peva a onaj za drugim stolom nesto vice, smrdi na duvan i skembice. Katastrofa. Da se razumemo, ja sam kada je Devic poceo da zida tu svoju stanicu bio protiv nje. Daleko je od zeljeznicke stanice i tako to. Medjutim kada sam prvi put otisao na nju odusevio sam se. WC-i cisti k'o suza a na staroj svakome sa ulice kome se pripisa i prike*a udje i napravi sra*e. Vi gospodo iz GRAS-a ulozite pare i sredite tu stanicu kao svet da se ne brukamo pred svetom koji dolazi u nas grad pa onda tuzite grad zbog moguceg izmestanja stanice. Ovakva kakva vam je sada stanice bolje da sednete, cutite i pokrijete se usima.
  • Anonimus

    20.02.2013 11:04
    Svaka cast
    Ima i nas koji smo za opstanak stare "legalne" autobuske stanice pa ako treba izacicemo i mi na ulice,nije problem.
  • Makijaveli

    20.02.2013 10:54
    moral
    A kako bi bilo da veliki borac protiv korupcije g. Vucic konacno pokaze da ta borba nije ciljana i selektivna samo protiv bivse vlasti.Pa ovaj slucaj je naj veci do sada, ali tu su clanovi SNS-a, sve moj do moga, pa se sada pronalaze razni nacini da se to zamagli! Krajnju cenu ce jasno platiti gradjani!
  • Sanja

    20.02.2013 10:33
    Vucevic mora da pegla Majine i Pavliciceve greske. Nepravda.
  • PPR

    20.02.2013 10:32
    Svako svakog tuzi a GRAD ispasta. Gradonacelnik Vucevic koji nije ni sejao ni brao sada mora da cupa korov.
  • Zoran

    20.02.2013 10:27
    Štite radna mesta
    GSP štiti svoja radna mesta tome nesme biti mesta. Grad treba nepristrasno da odluči šta je najbolje za razvoj grada da se stanica premešta ili da se renovira pošto je u katastrofalnom stanju.
  • krticaa

    20.02.2013 10:05
    ima li zaštićenih ???
    Na potezu je institucija za organizovani kriminal i neka se svi akteri Nilolić, Vučić, vaša Maja, Mirčić, Mirović i DEVIĆ procesuiraju jer po izjavi podpresednika vlade srbije nema zaštićenog. Da li će mo se u to stvarno uveriti ili je to samo parola???
  • 20.02.2013 10:03
    Borba za fotelje i lovu
    Ta stanica u centru grada je još malo pa ruina (a o bezbednosti da i ne pričamo),nedostojna grada Novog Sada i mesta gde se trenutno nalazi (stvaraju se gužve i ugrožava bezbednost saobraćaja).Dobra je samo za gradski saobraćaj i okolna mesta (prim.Kać ,Futog ,Žabalj,Rumenku,B.Petrovac i td.) za sve ostale linije treba nova lepša stanica sa više mesta i funkcija za pružanje usluga kako vozilima tako i putnicima .Inače ova nova je samo na 300 metara i na odličnom mestu, gde ne bi smetala saobraćaju u Novom Sadu ,a o tranzitu da i ne pričamo .Koliko vidim ovde se samo direktori brinu za svoje talove sa privanicima i njihovim autobusima
  • 20.02.2013 10:01
    ...
    To ruglo od stanice treba izmestiti jer je stvarno sramota... Bar da su je sredili tim silnim parama koje zgrcu ti iz GSP-a pa da razumem da tuze grad. Ali ovako je stvarno besmisleno modernu stanicu drzati da propada a ovo odrzavati u zivotu... nije toliko daleko ta nova stanica. Vecina ljudi koja doputuje autobusom svakako sedne u neki drugi bus ili automobil da dodje do svoje kuce tako da nema problema sto je dalje. Par linija gsp-a da se ubaci i sve bi bilo reseno. Tamo bar postoji uredjen parking sa dovoljno mesta dok se ovde ne moze nikako doci dovoljno blizu stanici i ispakovati kofere za putovanje...
  • Obrad

    20.02.2013 09:55
    Lepo je biti monopolista
    Vrtimo se u krug a problem se ne rešava. Jedni druge tuže i odlažu probleme a sve to mnogo košta nas gradjane u nedogled. Tužakaju se jer niko ne plaća troškove iz svog džepa. Neće biti napretka dok se sve ne istera na čistac. Čije je zemljište gde je sada MAS, zašto je sporni ugovor potpisan, zašto nije ispoštovan...neverovatno koliko sve to smara.
  • x

    20.02.2013 09:52
    Sve dođe na svoje. Pitanje Kosova rešavaju oni zbog kojih smo ga izgubili, isplata po ugovoru pada na one koji su ga i zaključili itd. itd...karma je čudo.
  • JustinaNS

    20.02.2013 09:48
    Igranka bez prestanka
    "Mi želimo da zaštitimo naš interes i interes Novosađana", kaže prvi lik GRAS-a. I ostade živ. Čoveče, valjda je primarni i najvažniji interes PUTNIKA, bez obzira odakle su, kuda putuju, gde prebivaju. Onda veeelika praznina... pa interes GRAS-a.
    Jeste da je reč o autobusima, ali moram da pomenem neke vozove i...
  • Žmigavci

    20.02.2013 09:47
    Vučiću apsi Maj, neka balavi iza rešetaka!
  • REVOLT!

    20.02.2013 09:45
    NE DAMO STANICU!
    bivši radikali koji su i zaključili taj kriminalni ugovor će dobiti i jare i pare, a građani novog sada završni račun za ovo bezobzirno javno pljačkanje i silovanje grada!!!NE DAMO STANICU!!! Gde si sada licemerni Vučiću da istražiš i ovu sumnjivu privatizaciju?!
  • Gordijev Čvor

    20.02.2013 09:42
    E nazdravlje!
    Sad smo i definitivno pile u kučini
  • Vojvođanka

    20.02.2013 09:41
    odgovornost
    A kako bi bilo da oni koji su potpisali ili učestvovali u potpisivanju spornog ugovora plate taj iznos Iliji Deviću i da odgovaraju za to?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna